Wereldwijd verzending, goedkope prijzen
Meer dan 20 jaar online
Meer dan 100.000 artikelen
1.000m² winkel in Kronberg (D)
Winkelwagen
 
Verzenden naar: NL

Boncode:

Vorige zoekopdrachten:
(24)
(74)
(20)
(1)
(284)
Nav
Nav
164

Retouren

Retourzendingen

Mocht je een artikel uit je bestelling of de gehele bestelling willen terugsturen, dan kan je het retourenformulier plus adres-etiket afdrukken met behulp van ons Retouren-Portal.

Reclameren

Wil je reclameren over een bij ons gekocht product, dan helpen wij je graag verder.
BELANGRIJK: Heb er begrip voor dat wij reclames alleen in behandeling kunnen nemen bij een volledig intacte levering, incl. accessoires en verder toebehoren.

Retourzendingen en reklames

Binnen welke termijn kan ik het bestelde terugsturen?

In aanvulling op je wettelijk recht, bieden wij een termijn van terugzending aan van 100 dagen na ontvangst van de artikelen. Dit onder de voorwaarde dat de artikelen ongebruikt, in originele verpakking worden teruggestuurd, de verpakking en accessoires in onberispelijke staat zijn en geen labels zijn verwijderd.

Kan ik artikelen omruilen?

In principe kan je artikelen in andere kleuren of maten omruilen. Stuur de om te ruilen artikelen terug en wij crediteren je rekening. Maak vervolgens een nieuwe bestelling. De verzendkosten zijn voor jouw rekening.

Hoe wordt een omruil verrekend?

Bij betaling via bank of Pay Pal wordt het bedrag verrekend. Voor teruggave of nabetaling wordt dezelfde weg bewandeld als bij de oorspronkelijke bestelling. Om bij betaling per creditcard, bankmachtiging of rembours de afhandeling eenvoudig te houden volgt een volledige terugboeking en volgt bij het verzenden van de nieuwe bestelling een nieuwe rekening.

Hoe kan ik artikelen die mij niet bevallen terugsturen?

Terugsturen kan, maar laat alle etiketten aan het artikel of verpakking zitten. Het artikel moet in de originele verpakking worden teruggestuurd.Het geheel nog eens in een extra verpakking stoppen, bijv. een grote envelop, pakpapier of karton.
Wordt dat niet zorgvuldig gedaan, dan leidt dit tot waardevermindering en deze wordt in mindering gebracht bij de teruggave van het oorspronkelijke rekeningbedrag.

Wat kost mij het terugsturen van één of meerdere artikelen?

Bij het terugsturen zijn de kosten van retournering voor jouw rekening. Binnen Duitsland bieden wij een kostenloze regeling aan.

Kan ik mijn retourzending portvrij terugsturen?

Nee. Een retourzending dient altijd op juiste wijze te worden gefrankeerd. Geen of te weinig porti worden door ons in rekening gebracht. Gebruik voor het teruzenden ons Retouren-Portal.

Moet ik bij het pakket altijd een retourenformulier bijsluiten?

Niet altijd. Het gaat erom of wij de retourzending aan jou, als klant, kunnen koppelen en wij de reden van het terugsturen kunnen natrekken (bijv. een tekortkoming of onjuiste maat of pasvorm).
Het is voldoende als je een eenvoudig briefje bijsluit met de nodige informatie. Het retourenformulier heeft het voordeel dat daarop al je bestelgegevens staan en je het alleen nog maar hoeft te printen en bij het pakket moet insluiten. Het algemene retourenformulier plus adres-etiket kan je ook

In mijn pakket bevond zich geen factuur of een retourenformulier, waarom?

De factuur en het individuele retourenformulier vindt je altijd als bijlage van de bevestigings e-mail. Dat bespaart papier. Een algemeen retourenformulier kan je ook downloaden vanuit het menu .

Een artikel is waarschijnlijk verkeerd geleverd. Wat moet ik doen?

In het geval dat je vindt dat een artikel verkeerd geleverd of beschadigd is, neem dan contact met ons op via telefonisch of contactformulier.

Hoe kan ik een defect onderdeel reclameren?

Je kan ons altijd bellen binnen kantooruren telefonisch of via contactformulier en de kwestie met onze medewerkers bespreken.

Waarheen stuur ik de retourzending in het geval van een klacht?

Een retourzending kan worden gericht aan:
HIBIKE Bär KG
Abt. Service
Westerbachstraße 9
61476 Kronberg i.Ts. Duitsland

Ik heb een verkeerd of onvolledig leveringsadres opgegeven en nu worden mij kosten berekend, waarom?

Onze transporteur DHL berekent kosten wanneer niet kan worden afgeleverd, niet wordt afgehaald of bij onbestelbaarheid. Wij berekenen deze kosten aan je door. Bij zendingen binnen Duitsland bedragen deze kosten 4€. Buiten Duitsland worden hogere kosten berekend.

Hoe kom ik de stand van zaken rond mijn retourzending te weten?

Wij informeren je direct per e-mail zodra de behandeling van de retourzending is afgesloten. Houd er rekening mee dat wij vooraf geen aparte ontvangstbevestiging sturen.

Kan ik een onderdeel teruggeven dat ik al aan mijn fiets heb gemonteerd?

Nee. Een onderdeel dat reeds is gemonteerd of waarmee reeds is gereden kan niet meer worden teruggenomen omdat het om gebruikte goederen gaat die niet meer als nieuw kunnen worden verkocht.

Kan ik reeds gedragen kleding teruggeven?

Nee. Het gaat ook hier om gebruikte goederen die niet meer voor nieuw verkocht kunnen worden.

Kan ik ook gratis-artikelen omruilen? Moet ik die ook bij een retourzending teruggeven?

Een gratis-artikel of promotie-artikel is van omruil uitgesloten. Wanneer de prijs van de artikelen door een retourzending onder de minimum-aankoopwaarde van een bepaalde actie valt, moet ook het gratis-artikel worden teruggestuurd. Wordt dit niet gedaan dan wordt dit aan de hand van de werkelijke verkoopprijs naverrekend.

Hoe word ik op de hoogte gehouden van terugroepacties?

Als er door onze leveranciers een terugroepactie wordt georganiseerd, informeren wij je natuurlijk. Actuele terugroepacties vind je op onze startpagina.
 
AJAX Loader Icon