Ridley E-ASTR Rival AXS XPLR
De E-ASTR is de elektrische versie van de ASTR RS, de maatstaf voor prestaties op grind. Hij is gebaseerd op hetzelfde frame en dezelfde geometrie en biedt dezelfde responsieve handling en hetzelfde rijgevoel – met een subtiele boost dankzij de compacte en stille TQ HPR40-motor.
Met een bandenspeling tot 52 mm en een geometrie die is geoptimaliseerd voor controle, wendbaarheid en snelheid, blijft de E-ASTR trouw aan zijn raceroots. De natuurlijk aanvoelende ondersteuning schakelt soepel uit boven de 25 km/u en biedt precies de ondersteuning die nodig is. Een volledig geïntegreerde accu van 290 Wh en een optionele range extender van 160 Wh bieden een ruime actieradius zonder in te leveren op gewicht of esthetiek.
De E-ASTR garandeert een sportieve, natuurlijke rijervaring — met net dat beetje extra, zonder dat dit ten koste gaat van de soepelheid of controle.
Technische specificaties
| Specificaties | Kenmerken |
|---|
| Kader | E-ASTR, HM carbon, ontworpen voor TQ middenmotor, TA12x142, 52 mm bandenspeling |
| Vork | E-Astr 7E9/EAS02Bm |
| stuur | Forza Cirrus Pro Integrated Flared, 100 mm - 400 mm (cc shifters) - 465 mm (cc drops), 16° uitlopend, drop 120 mm, reach 70 mm |
| schakelpook | Sram Rival XPLR 1x13 |
| crankstel | Praxis Type-5, 42T, 172 mm |
| cassette | Sram Rival XPLR 10-44 |
| aandrijfeenheid | TQ-aandrijfeenheid, lichte ondersteuning |
| batterij | TQ Lithium-Ion 290Wh |
| zadel | Selle Italia Novus Boost Superflow, Mangaan Rails, Zwart |
| zadelpen | Forza Aero, 6 mm offset, 400 mm |
| voorwiel | DT Swiss G1800 Spline, TA 12x100mm, Tubeless Ready, 25mm diep, 24mm interne breedte |
| achterwiel | DT Swiss G1800 Spline, TA 12x142mm, Tubeless Ready, 25mm diep, 24mm interne breedte |
| voor-/achterbanden | Vittoria Terreno Dry TLR, 700x47c, opvouwbare TLR, bruine wand |
| Maximale bandenspeling | 700c 50 mm |
Leveringsomvang
- 1x Ridley E-ASTR Rival AXS XPLR