Logo
Levering aan: NL

Inloggen
Status bestelling

Specialized S-Works Tarmac SL7 28" framestel model 2022

incl. 21% BTW Geen verzendkosten naar NLplus verzendkosten.
Quantity
TOEVOEGEN AAN WINKELMANDJE
Alleen online en Click & Collect
Momenteel verkrijgbaar via de winkel
Art.
Fabrikant artnr.
Varianten
Toon artikelnummer fabrikant
maat 56cm zand/rood/goud chameleon/satin brushed goud foil 12796450 5.287,39€
Artikelnummer fabrikant 70622-0656
maat 52cm fluid/satin zwart 12796441 5.287,39€
Artikelnummer fabrikant 70622-0452
maat 56cm fluid/satin zwart 12796443 5.287,39€
Artikelnummer fabrikant 70622-0456
maat 54cm rood tint/metallic wit zilver/satin zwart 12796435 5.287,39€
Artikelnummer fabrikant 70622-0154
maat 61cm rood tint/metallic wit zilver/satin zwart 12796438 5.287,39€
Artikelnummer fabrikant 70622-0161
Kies een variant a.t.b.

Het stuur om ze allemaal achter je te laten

Waarom zou je moeten kiezen tussen aerodynamica en gewicht, tussen rijkwaliteit en snelheid? Dat klopt, Specialized ziet het ook zo, dat zou niet moeten. Verover de berg met de lichtste fiets die door de UCI is toegestaan en rijd dan met de snelste terug naar beneden - maak het podium vrij voor het nieuwe asfalt. Specialized heeft uw meest geavanceerde technologieën gebruikt, van de FreeFoil Shape Library tot een gloednieuw Rider First Engineered™ frame, om een racefiets te bouwen die volledig compromisloos is. Voorbij zijn de dagen dat we offerden tussen "aero" en "lichtgewicht" fietsen - de gloednieuwe Tarmac is de snelste racefiets aller tijden.

Alleen de beste componenten zijn geschikt om het snelste frame ter wereld te voltooien. Daarom vind je op je S-Works Tarmac een SRAM Red eTap AXS groepset met vermogensmeter en de nieuwe CLX Rapide wielen van Roval met hun uitzonderlijke stabiliteit en aerodynamica.

Hoogtepunten

  • "Aero is alles" - dat is wat Specialized al jaren predikt en het is nog steeds de drijvende kracht achter hun ontwikkeling. Bij het zoeken naar pijpvormen die de snelste frame-UCI-regels zouden bieden, namen ze een pagina uit het Venge-ontwikkelingsboek en gebruikten hun FreeFoil Shape Library. Gewapend met een verscheidenheid aan geoptimaliseerde buisvormen, Specialized zich tot de interne windtunnel om deze vormen in een modulaire testfiets te plaatsen en verdere tests en validaties uit te voeren. Het resultaat? De nieuwe Tarmac die de snelste is die ze ooit hebben getest. Geen compromissen, pure snelheid
  • Terwijl de aerodynamica op de voorgrond stond bij de ontwikkeling van de Tarmac en bij de ontwikkeling van al hun racefietsen, was het gewicht de copiloot op deze optimale racefietstocht. In het verleden deden "aerobikes" altijd compromissen op het gebied van gewicht - hoe meer je de luchtweerstand verminderde, hoe meer gewicht je accepteerde. Met de nieuwe Tarmac was de Specialized ontwerpfilosofie om het gewicht op of onder de UCI-gewichtslimiet te houden zonder in te boeten aan aerodynamica. En met de hulp van de FreeFoil Shape Library, tools zoals isotoop FEA-analyse en wat engineering van de beste ingenieurs in de industrie, hebben ze precies dat bereikt
  • In hun zoektocht naar de perfecte racefiets heeft Specialized hun Rider First Engineered™-filosofie ontwikkeld om ervoor te zorgen dat het nieuwe asfalt het meest gebalanceerde en beheersbare asfalt tot nu toe is - ongeacht de framemaat. Met een schare topatleten van hun drie World Tour-teams - Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step en Bora-hansgrohe - brachten ze op basis van hun wensen wijzigingen aan de Tarmac aan. Specialized heeft de rijkwaliteit tussen de voor- en achterwielen in evenwicht gebracht, zodat zelfs de langste dagen in het zadel nog steeds comfortabel zijn - zonder de legendarische handling en racesnelheid van de Tarmac op te offeren
  • Voortbouwend op de kennis die is verzameld over de ontwikkeling van de Venge, gebruikt de nieuwe Tarmac een eenvoudige integratie om een schone en vooral snelle cockpit te creëren. Ze hebben de kabelgeleiding verbeterd voor elke componentconfiguratie - mechanische shifters, traditionele stuurpennen, rond stuur, enz. - met behoud van aerodynamische eigenschappen. Dezelfde functies maken het gemakkelijk om te werken en te reizen met de nieuwe Tarmac

specificatie

specificatie Omschrijving
kader S-Works Tarmac SL7 FACT 12r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, BB met schroefdraad, 12 x 142 mm steekas, Flat-Mount Disc
vork S-Works FACT Carbon, 12 x 100 mm steekas, Flat-Mount schijf
Stang Tarmac geïntegreerde stuurpen, 6 °
Zadelpen 2021 S-Works Tarmac Carbon, FACT Carbon, 20 mm offset
Zadelklem Geïntegreerde wig in asfalt
waaier maat: 28''

leveringsomvang

  • 1 x Specialized S-Works Tarmac SL7 28 '' racefietsframekit (zie objectbeschrijving voor meer informatie)
  • 1 x carbon vork
  • 1 x stuurpen
  • 1 x zadelpen
  • 2 x steekassen
Specialized S-Works Tarmac SL7 28" framestel maat 56cm  zand/rood/goud chameleon/satin brushed goud foil model 2022
Specialized S-Works Tarmac SL7 28" framestel maat 52cm fluid/satin zwart model 2022
Specialized S-Works Tarmac SL7 28" framestel maat 54cm rood tint/metallic  wit zilver/satin zwart model 2022

Über die Marke Specialized

Prijsalarm!
Fout gevonden?
Er bestaan de wettelijke garantierechten.
AJAX Loader Icon