Logo
Levering aan: NL

Inloggen
Status bestelling

DT Swiss H 1900 Spline 30 Disc 27.5 achterwiel Boost 6-gaats 12x148mm Shimano/SRAM- vrijloop

incl. 21% BTW Geen verzendkosten naar NLplus verzendkosten.

Omvangrijk artikel
Quantity
TOEVOEGEN AAN WINKELMANDJE
Alleen online en Click & Collect
Momenteel verkrijgbaar via de winkel
Art.
Fabrikant artnr.
Varianten
Toon artikelnummer fabrikant
DT Swiss H 1900 Spline 30 Disc 27.5 achterwiel Boost 6-gaats 12x148mm Shimano/SRAM- vrijloop 41569754 269,35€
Artikelnummer fabrikant W0H1900THDSSA18339
Kies een variant a.t.b.

Voor uitgebreide eMTB-tours

Wanneer motorische ondersteuning en menselijke spierkracht samenkomen, neemt het aantal terreinen dat een fiets kan overwinnen onvermijdelijk toe. De H 1900 Spline is precies daarvoor gemaakt en is nu uitgerust met de beproefde DT Swiss Ratchet-technologie. Het Ratchet LN-systeem verdeelt het gecombineerde vermogen van bestuurder en motor over een groter gebied dan het eerdere pal-freewheel-naafsysteem en verhoogt zo de robuustheid van het systeem door lagere belastingspieken. De 370-naaf, gecombineerd met versterkte hybride spaken en een robuuste aluminium velg met twee interne breedtes, maakt een volledige krachtoverbrenging naar de grond mogelijk.

Hoogtepunten

  • Waaier speciaal ontworpen voor de behoeften van eMTB-rijders
  • Zeer stabiele en brede aluminium tubeless velg aangepast aan een hoger totaalgewicht
  • Robuuste DT370-naaf met ratelvrijloop, ook voor schakelhandelingen onder belasting

specificatie

specificatie Omschrijving W0H1900THD3SA18338 W0H1900THDNSA18340
Toepassingsgebied eMTB eMTB eMTB
Type Achterwiel Achterwiel Achterwiel
Geschikt voor clincher clincher clincher
Tubeless ready Ja Ja Ja
waaier maat: 27,5" 27,5" 27,5"
As / inbouwmaat 12 x 148 mm 12 x 148 mm 12 x 148 mm
Remtype: Schijfrem Schijfrem Schijfrem
Remschijfbevestiging 6-gaats 6-gaats 6-gaats
Materiaal velg aluminium aluminium aluminium
Velgtype / velgprofiel Hooked / Crotchet tubeless TC / Sleeve Joint Hooked / Crotchet tubeless TC / Sleeve Joint Hooked / Crotchet tubeless TC / Sleeve Joint
velg hoogte 20 mm 20 mm 20 mm
Breedte binnenrand 30 mm 30 mm 30 mm
Breedte buitenrand 35 mm 35 mm 35 mm
Spaaktype: DT Hybride 1 DT Hybride 1 DT Hybride 1
Vetersluiting Driekruis (1: 1) Driekruis (1: 1) Driekruis (1: 1)
Spaaknippels DT Prolock Squorx ProHead aluminium DT Prolock Squorx ProHead aluminium DT Prolock Squorx ProHead aluminium
Compatibel met steekas / quick release steekas steekas steekas
middelpunt DT 370 DT 370 DT 370
Naaftype: Ratel LN 18 Ratel LN 18 Ratel LN 18
vrijloop Shimano / SRAM Shimano MicroSpline SRAM XD
Maximaal systeemgewicht 150 kg 150 kg 150 kg
gewicht 1140 gram 1140 gram 1140 gram

Gebruikte technologieën

In dit hoofdstuk leggen we uit welke technologieën de fabrikant voor dit product gebruikt.

Ratel LN
Getande borgringen in plaats van pallen. Het gelijktijdig ingrijpen van getande borgringen zorgt voor een groter contactoppervlak en een meer gelijkmatige verdeling van de last. Het resultaat: uitstekende betrouwbaarheid. Door het modulaire ontwerp van de naaf kunnen ook de drukhoek en het vrijlooplichaam eenvoudig worden aangepast. Met de Ratchet LN kunnen DT Swiss palsystemen omgebouwd worden naar het Ratchet systeem. Om deze ombouw mogelijk te maken, werd de afdichting van het vrijloopsysteem op het vrijlooplichaam bevestigd en niet, zoals bij de andere ratelsystemen, op de naafschaal.

Tubeless
Alle DT Swiss wielen zijn tubeless ready en de ASM versies worden geleverd met tubeless tape en de bijbehorende ventielen.

Pro-slot
Bij het Pro Lock-proces wordt een tweecomponentenlijm in de nippelschroefdraad gespoten, waardoor extreem duurzame waaiers kunnen worden gebouwd. Zodra de nippels zijn ingeschroefd, wordt de lijm geactiveerd, die na ca. 6 - 7 uur bij kamertemperatuur. Herhaaldelijk hercentreren is zonder problemen mogelijk, waarbij de houdkracht bij elke hercentrering iets afneemt.

Druk hoek
De drukhoek is de grootst mogelijke hoek die het vrijlooplichaam kan draaien totdat de tanden van het vrijlooplichaam volledig in elkaar grijpen en de naafschaal wordt versneld. Volgens DT Swiss vertegenwoordigen 36 interventiepunten de beste optimalisatie binnen het driedimensionale perspectief op het gebied van betrouwbaarheid, gewicht en interventiepunten, rekening houdend met factoren als vering, maximale vrije slag (speling) en terugslag van het pedaal.

kamp
DT Swiss naven zijn zo ontworpen dat ze optimaal functioneren als ze eenmaal in een fiets zijn gemonteerd. Om dit te bereiken, moet bij het ontwerpen van de naaf rekening worden gehouden met de klemkracht die wordt gecreëerd door het wielbevestigingssysteem. Optimale draaieigenschappen zonder instelbare lagerspeling.

leveringsomvang

  • 1 x DT Swiss H 1900 Spline 30 mm 27,5 "Disc achterwiel Boost 6-gaats (zie objectbeschrijving voor meer informatie)
  • 1 x tubeless velglint 32 mm
  • 1 x tubeless ventiel 32 mm
Momenteel kunnen we dit Maattabel alleen in het Nederlands aanbieden

Über die Marke DT Swiss

Prijsalarm!
Fout gevonden?
Er bestaan de wettelijke garantierechten.
AJAX Loader Icon