Logo
Levering aan: NL

Inloggen
Status bestelling

Schwalbe binnenband Nr. 2 Standard voor 14"

incl. 21% BTW Geen verzendkosten naar NLplus verzendkosten.
Quantity
TOEVOEGEN AAN WINKELMANDJE
Alleen online en Click & Collect
Momenteel verkrijgbaar via de winkel
Art.
Fabrikant artnr.
Varianten
Toon artikelnummer fabrikant
AV2 32/47-305 (14x1.25-2.00) Schrader-autoventiel 40mm 42944762 4,98€
Artikelnummer fabrikant 10407310
SV2 32/47-305 (14x1.25-2.00) frz.-luchtventiel 40mm 42947891 4,48€
Artikelnummer fabrikant 10407313
DV2 32/47-305 (14x1.25-2.00) dunlopventiel 32mm 42944763 4,98€
Artikelnummer fabrikant 10407311
AV2A 47/60-254 (14x1.25-2.00) Schrader-autoventiel 40mm 42948170 4,98€
Artikelnummer fabrikant 10407510
Kies een variant a.t.b.

Schwalbe standaardslang nr. 2 voor 14 "(14x1.25-2.00")

Door een bijzonder zuivere rubbersamenstelling en een gelijkmatige wanddikte houden de slangen van Schwalbe de lucht bijzonder lang. Zodat u elk fietsavontuur veilig kunt starten.

Schwalbe fietsslangen zijn meestal gemaakt van butylrubber. Butyl is een zeer elastisch en luchtdicht synthetisch rubber. Het basismateriaal wordt voor de extrusie met enorme druk door zeven filters heen gedrukt. Alle slangen worden in een mal geplaatst voor vulkanisatie en opgepompt. Alleen dit zorgt voor een gelijkmatige wanddikte en een hoge luchtretentie. Alle afgewerkte buizen worden opgeblazen en gedurende ten minste 24 uur opgeslagen om te testen op luchtretentie. Daarna wordt elke slang zorgvuldig gecontroleerd door visuele inspectie. De Duitse Schwalbe-slang wordt al jarenlang door Duitse fietsdealers gewaardeerd om zijn hoge betrouwbaarheid. Elke Schwalbe-slang is 100 procent recyclebaar. Schwalbe kan het gerecycleerde butylrubber gebruiken bij de productie van nieuwe slangen zonder kwaliteitsverlies. Elke nieuwe Schwalbe standaardslang is daarom vandaag al ongeveer 20 procent gerecycleerde grondstof. Dit wordt vergeleken met de productie van dezelfde hoeveelheid nieuwe butyl, slechts een vijfde van de energie wordt verbruikt.

highlights

  • betrouwbaarheid
  • Hoog luchtgehalte
  • Uniforme wanddiktes
  • Materiaal butylrubber
  • 100 procent recyclebaar

Toegepaste technologieën

In dit hoofdstuk leggen we uit welke technologieën de fabrikant voor dit product gebruikt.

Autoklep
De auto-klep is zeer eenvoudig te vullen bij het tankstation.

Sclaverand-klep
De Sclaverand-klep is smaller dan de andere kleppen (6 in plaats van 8 mm). Het vereist een kleinere randboring en is daarom bijzonder geschikt voor smalle wegvelgen. En heeft zich ondertussen gevestigd op veel mountainbikes.

Dunlop-klep
De klassieke fietsklep of Dunlop-klep wordt nog steeds het meest gebruikt op stadsfietsen. De meeste fietsen zijn er bekend mee. Het ventielinzetstuk kan eenvoudig worden vervangen en de lucht kan zeer snel worden afgetapt. Het samenstel is ingewikkelder met een slang met Dunlop-klep, omdat de klep moet worden gedemonteerd en opnieuw moet worden samengesteld.

levering

  • 1x Schwalbeslang nr. 2 voor 14 "standaard (14x1.25-2.00") 85g (zie objectbeschrijving voor meer informatie)

Schwalbe standaardslang nr. 2 voor 14 '' AV2A (14x1.25-2.00 ")

Door een bijzonder zuivere rubbersamenstelling en een gelijkmatige wanddikte houden de slangen van Schwalbe de lucht bijzonder lang. Zodat u elk fietsavontuur veilig kunt starten.

Schwalbe fietsslangen zijn meestal gemaakt van butylrubber. Butyl is een zeer elastisch en luchtdicht synthetisch rubber. Het basismateriaal wordt voor de extrusie met enorme druk door zeven filters heen gedrukt. Alle slangen worden in een mal geplaatst voor vulkanisatie en opgepompt. Alleen dit zorgt voor een uniforme wanddikte en een hoge luchtretentie. Alle afgewerkte buizen worden opgeblazen en gedurende ten minste 24 uur opgeslagen om te testen op luchtretentie. Daarna wordt elke slang zorgvuldig gecontroleerd door visuele inspectie. De Duitse Schwalbe-slang wordt al jarenlang door Duitse fietsdealers gewaardeerd om zijn hoge betrouwbaarheid. Elke Schwalbe-slang is 100 procent recyclebaar. Schwalbe kan het gerecycleerde butylrubber gebruiken bij de productie van nieuwe slangen zonder kwaliteitsverlies. Elke nieuwe Schwalbe standaardslang is daarom vandaag al ongeveer 20 procent gerecycleerde grondstof. Dit wordt vergeleken met de productie van dezelfde hoeveelheid nieuwe butyl, slechts een vijfde van de energie wordt verbruikt.

highlights

  • betrouwbaarheid
  • Hoog luchtgehalte
  • Uniforme wanddiktes
  • Materiaal butylrubber
  • 100 procent recyclebaar

Toegepaste technologieën

In dit hoofdstuk leggen we uit welke technologieën de fabrikant voor dit product gebruikt.

Autoklep
De automatische klep kan heel gemakkelijk worden gevuld bij het tankstation.

Sclaverand-klep
De Sclaverand-klep is smaller dan de andere kleppen (6 in plaats van 8 mm). Het vereist een kleinere randboring en is daarom bijzonder geschikt voor smalle wegvelgen. En heeft zich ondertussen gevestigd op veel mountainbikes.

Dunlop-klep
De klassieke fietsklep of Dunlop-klep wordt nog steeds het meest gebruikt op stadsfietsen. De meeste fietsen zijn er bekend mee. Het ventielinzetstuk kan eenvoudig worden vervangen en de lucht kan zeer snel worden afgetapt. Het samenstel is ingewikkelder met een slang met Dunlop-klep, omdat de klep moet worden gedemonteerd en opnieuw moet worden samengesteld.

levering

  • 1x Schwalbe slangnr. 2 voor 14 '' AV2A standaard (14x1.25-2.00 ") autoklep 40mm, 85g (zie objectbeschrijving voor meer informatie)
Schwalbe binnenband Nr. 2 Standard voor 14" AV2 32/47-305 (14x1.25-2.00)  Schrader-autoventiel 40mm
Schwalbe binnenband Nr. 2 Standard voor 14" SV2 32/47-305 (14x1.25-2.00) frz.-luchtventiel 40mm
Schwalbe binnenband Nr. 2 Standard voor 14" DV2 32/47-305 (14x1.25-2.00) dunlopventiel 32mm
Schwalbe binnenband Nr. 2 Standard voor 14" AV2A 47/60-254 (14x1.25-2.00)  Schrader-autoventiel 40mm

Über die Marke Schwalbe

Prijsalarm!
Fout gevonden?
Er bestaan de wettelijke garantierechten.
AJAX Loader Icon